Неділя, 25.02.2018, 23:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована загальноосвітня школа №8 м.Хмельницького

                                                                                    Сайт початкової школи                                          

Меню сайту
Міні-чат
    Наше опитування
    Ваші враження від нашого сайту
    Всього відповідей: 251
    Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

                    
Мета: соціальна адаптація та інтеграція дітей з особливими потребами шляхом інклюзивного навчання в умовах загальноосвітньої початкової школи.

Цільова група: діти з порушенням опорно-рухового апарату, діти із затримкою психічного розвитку (без інтелектуальної недостатності), діти з хронічними захворюваннями.

Завдання:
* створення умов для інклюзивного навчання дітей з особливими потребами у початкових класах;
* підготовка персоналу до роботи в інклюзивних класах та з батьками дітей, що мають особливі потреби;
* створення моделі комплексного надання послуг дітям з особливими потребами та їхнім сім’ям через створення трансдисциплінарної команди;
* проведення консультативної роботи з батьками;
* поширення результатів позитивного досвіду реалізації проекту.
Перелік послуг, які надаються дітям цільової групи в СЗОШ №8:
Освітні
– спрямовані на здобуття освіти відповідного рівня на основі державних стандартів з урахуванням розвитку кожної дитини.
Психологічні – система кваліфікованих заходів, спрямованих на відновлення, корекцію психологічних функцій і якостей дітей з особливими потребами, створення сприятливих умов для розвитку та ствердження особистості.
Соціально-педагогічні – виявлення та оцінювання потреб, складання індивідуальних планів розвитку та рекомендацій щодо шляхів задоволення потреб, сприяння розвитку соціальних навичок і компетенцій дітей цільової групи, їхніх різнобічних інтересів.
Реабілітаційні – заходи, спрямовані на відновлення оптимального фізичного, інтелектуального, психічного і соціального рівня життєдіяльності дітей з особливими потребами з метою сприяння їх інтеграції в суспільство.

В межах виконання проекту «Повір у себе» у школі сформовано трансдисциплінарну команду, до складу якої входять:
* вчитель;
* асистент вчителя;
* соціальний педагог;
* психолог;
* лікар;
* логопед.       
 
Наш фотоархів:
                
Робота в команді - запорука успіху     
 
Форма входу