П`ятниця, 15.11.2019, 18:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована загальноосвітня школа №8 м.Хмельницького

                                                                                    Сайт початкової школи                                          

Меню сайту
Міні-чат
    Наше опитування
    Ваші враження від нашого сайту
    Всього відповідей: 267
    Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Державний стандарт початкової освіти » Державний стандарт (затв. 20.04.2011, №462) [ Додати статтю ]

Державний стандарт початкової освіти
Освітня галузь "Здоров’я і фізична культура”
Здоров’я
Здоров’я людини
знати складові здоров’я; усвідомлювати вікові зміни в організмі дитини; здоров’я як єдине ціле; взаємозв’язок організму людини з природним і соціальним оточенням; розпізнавати ознаки здоров’я; виявляти та оцінювати їх у життєвих ситуаціях; розуміти вплив основних природних і соціальних факторів та фізичної активності на здоров’я; пояснювати значення здоров’я для життя людини; застосовувати правила здорового способу життя та безпечної для здоров’я поведінки; правила надання посильної допомоги хворому
Фізична складова здоров’я

знати про необхідність рухової активності, правила харчування, особистої гігієни, загартовування, розпорядку дня

уміти встановлювати взаємозв’язки між руховою активністю, харчуванням, загартовуванням, розпорядком дня і здоров’ям

застосовувати правила рухової активності, харчування, гігієнічного догляду за тілом, загартовування, праці та відпочинку
Соціальна складова здоров’я

знати функції сім’ї щодо збереження і зміцнення здоров’я; права дитини на здоров’я в сім’ї та суспільстві

правила поведінки у конфліктних ситуаціях; Правила дорожнього руху, безпечної поведінки у навколишньому середовищі; медичні заклади свого населеного пункту

керувати собою і розв’язувати життєві конфлікти, протистояти негативному впливу оточення; дотримуватися безпечної поведінки щодо ВІЛ та туберкульозу

розпізнавати різні види небезпечних ситуацій та повідомляти про них служби захисту населення; встановлювати взаємозв’язок між природними та соціальними факторами і здоров’ям

безпечно поводитися у навколишньому середовищі; моделювати відповідні життєві ситуації

розуміти індивідуальність здоров’я; відмінність і схожість дівчаток і хлопчиків

усвідомлювати значення толерантних стосунків між людьми для здоров’я; застосовувати набуті корисні звички

правила розв’язання конфліктів, безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, надання першої допомоги за незначних травм; настанови щодо гуманного ставлення до людей, які мають проблеми із здоров’ям
Психічна та духовна складові здоров’я
називати види емоцій; індивідуальні особливості характеру, пам’яті
знати про вплив емоцій, настроїв, почуттів, рис характеру на власне здоров’я та здоров’я інших; вплив творчості і народних традицій на здоров’я

розпізнавати основні емоції у себе, в інших людей, словесно їх пояснювати
встановлювати взаємозв’язок між емоціями та станом здоров’я

контролювати власні емоції

розуміти та оцінювати у життєвих ситуаціях емоції та почуття як умови, що сприяють збереженню життя і зміцненню здоров’я

застосовувати поради щодо здійснення контролю за емоціями, формування рис характеру

народні традиції щодо здорового способу життя

Фізична культура
Основи знань з фізичної культури

мати уявлення про: фізичну культуру як засіб підвищення функціональних можливостей організму, складову здорового способу життя; фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток людини; історію олімпійських ігор; основні прийоми та способи самоконтролю; спортивні традиції українського народу

знати та дотримуватися правил рухливих ігор та безпеки під час занять фізичними вправами
усвідомлювати вплив фізичних вправ на фізичний розвиток організму
Рухова діяльність:

культура рухів з елементами гімнастики

виконувати організовуючі вправи
виконувати загальнорозвивальні вправи для розвитку сили, швидкості, витривалості, гнучкості, координації; вправи для формування правильної постави та запобігання плоскостопості
елементи акробатики та рівноваги
пересування

пересуватися: ходьбою, бігом, танцювальними кроками, лазити та перелазити; на лижах, на ковзанах, вплав (за наявності відповідних умов)
вправи з м’ячем

виконувати вправи з малим та великим м’ячами; елементи футболу, баскетболу, гандболу
стрибки

виконувати стрибки із скакалкою, стрибки вниз і в висоту, стрибки у довжину, опорні стрибки
туризм



рухатися у похідному строю та долати перешкоди; обґрунтовувати визначення місця для відпочинку та туристичного бівуаку
дотримуватися правил поведінки у туристичному поході
застосовувати набуті знання та вміння під час активного відпочинку
Категорія: Державний стандарт (затв. 20.04.2011, №462) | Додав: Iryna (26.06.2012)
Переглядів: 1137 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 
Форма входу
Друзі сайту

Освітній портал


Венгер Я.С.
Презентації для дітей


Пошук




Погода в Хмельницькому