П`ятниця, 15.11.2019, 16:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована загальноосвітня школа №8 м.Хмельницького

                                                                                    Сайт початкової школи                                          

Меню сайту
Міні-чат
    Наше опитування
    Ваші враження від нашого сайту
    Всього відповідей: 267
    Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Державний стандарт початкової освіти » Державний стандарт (затв. 20.04.2011, №462) [ Додати статтю ]

Державний стандарт початкової освіти
Освітня галузь "Природознавство”
Об’єкти природи
мати уявлення про природу, її складові, тіла, речовини, їх властивості; про різноманітність живих організмів (віруси, бактерії, гриби, рослини, тварини), особливості їх будови, росту, розвитку, процесів життєдіяльності та поведінки, про значення живих організмів у природі; про перетворення і збереження речовин і сонячної енергії у природі, про теплові процеси та енергоносії; про організм людини як єдине ціле

розрізняти предмети неживої природи, організми, рукотворні об’єкти, агрегатні стани речовин; представників окремих груп організмів і деякі ознаки пристосування їх до навколишнього середовища; органи і системи органів людини

розпізнавати явища природи, пояснювати їх причини

розуміти значення сонячного світла і тепла на Землі

застосовувати знання для охорони природи та збереження тепла і електроенергії у побуті
Взаємозв’язки в природі
мати уявлення про цілісність природи
знати про добові та сезонні зміни у природі; причини їх періодичності
встановлювати найпростіші взаємозв’язки в неживій і живій природі, між організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини
Земля — планета Сонячної системи
мати уявлення про Всесвіт і Сонячну систему, форму і будову Землі, рух Землі навколо осі і навколо Сонця, про материки і океани, особливості їх природи, населення Землі; орієнтуватися на місцевості; працювати з планом, глобусом і картами
Україна на планеті Земля
мати уявлення про розташування природних зон на території України, особливості їх природних умов, рослинного і тваринного світу
знати розташування України на глобусі, карті світу, півкуль і Європи

розрізняти за умовними знаками основні форми земної поверхні, моря, найбільші річки та озера України
розпізнавати найхарактерніші рослини і тварини своєї природної зони
Рідний край
мати уявлення про особливості погоди своєї місцевості
знати розташування рідного краю на карті України
розпізнавати форми земної поверхні на місцевості
Охорона і збереження природи
мати уявлення про цінність природи для життя людей, залежність життя людей від стану навколишнього середовища, про охорону об’єктів неживої і живої природи
знати про значення Червоної книги і заповідних територій для охорони природи
виконувати правила поведінки у природі; брати участь у природоохоронній діяльності; дотримуватися народних традицій у ставленні людини до природи
Методи пізнання природи
вести спостереження за предметами і явищами неживої природи та їх змінами, за організмами, їх поведінкою
проводити досліди з метою пізнання властивостей тіл і речовин, виявлення особливостей росту, розвитку і поведінки організмів

уміти фіксувати результати спостережень і дослідів; користуватися приладами, необхідними для пізнання природи, таблицями, діаграмами, схемами
Категорія: Державний стандарт (затв. 20.04.2011, №462) | Додав: Iryna (26.06.2012)
Переглядів: 1142 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 
Форма входу
Друзі сайту

Освітній портал


Венгер Я.С.
Презентації для дітей


Пошук




Погода в Хмельницькому