П`ятниця, 15.11.2019, 18:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована загальноосвітня школа №8 м.Хмельницького

                                                                                    Сайт початкової школи                                          

Меню сайту
Міні-чат
    Наше опитування
    Ваші враження від нашого сайту
    Всього відповідей: 267
    Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Державний стандарт початкової освіти » Державний стандарт (затв. 20.04.2011, №462) [ Додати статтю ]

Державний стандарт початкової освіти
Іноземна мова
Мовленнєва лінія
Сфери спілкування Особистісна
Тематичні блоки:
Про себе, родина, друзі, одяг, місце проживання, відпочинок і дозвілля
аудіювання


розуміти окремі знайомі слова і прості найбільш уживані фрази в ситуаціях повсякденного спілкування, а також невеликі за обсягом повідомлення та інструкції
розуміти зміст повідомлення в межах особистісної, суспільної та освітньої сфери
Їжа; основні продукти харчування; природа і погода; тварини; свята
розуміти інструкції і виконувати їх

Публічна
Тематичні блоки:
Подорожі, враження від подорожей, короткі відомості про країну (країни), мова якої (яких) вивчається


розуміти короткі прості пояснення, усне спілкування двох і більше людей; опис, сюжетні тексти, розповідь, повідомлення, пояснення, запрошення, оголошення в межах особистісної, суспільної та освітньої сфери спілкування

Освітня
Тематичні блоки:
Навчання у школі, розпорядок дня, шкільні предмети, однокласники, види навчальної діяльності
читання

читати і розуміти навчальні та нескладні адаптовані автентичні тексти, що стосуються особистісної, суспільної та освітньої сфери, а також тексти, що відображають особливості побуту, життя, культури країни, мова якої вивчається, та тексти з незначною кількістю незнайомих мовних одиниць, значення яких можна визначити за допомогою здогадки і словника, відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів

говоріння
монологічне мовлення

уміти висловлювати коротке повідомлення у межах відповідної сфери спілкування, передавати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого, коротко висловлюючи своє ставлення до осіб, подій, явищ; описувати малюнок (серію малюнків), використовуючи у разі необхідності вербальні та невербальні опори


діалогічне мовлення
уміти спілкуватися із співрозмовником у межах відповідної сфери спілкування; будувати діалог з використанням основних зразків мовленнєвого етикету, прийнятого у країні, мова якої вивчається
робити запит нової інформації, використовуючи для цього запитання різних типів;

висловлювати емоції (радість, захоплення, подив, згоду, незгоду, сумнів) у зв’язку з почутим від співрозмовника; ставити запитання співрозмовникові з метою з’ясування або уточнення певної інформації у процесі спілкування, і відповідати на подібні запитання

обмінюватися репліками із співрозмовником
уточнювати зміст почутого в разі нерозуміння його
письмо

уміти правильно у письмовій формі з використанням у разі необхідності вербальних або невербальних опор, передати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого, коротко висловлюючи своє ставлення до осіб, подій, явищ

описувати малюнок (серію малюнків), використовуючи у разі необхідності вербальні опори у межах відповідної сфери спілкування

Мовна лінія
Лексичні одиниці: однослівні форми та стійкі словосполучення у значеннях, визначених сферами спілкування
Граматичні структури та явища, що використовуються у простих реченнях (фразах) для задоволення повсякденних потреб у межах відповідної сфери спілкування
знати достатню кількість лексичних одиниць і уміти використовувати їх для вираження основних комунікативних потреб
уміти правильно вживати граматичні структури та явища у простих реченнях (фразах) для задоволення простих повсякденних потреб у межах відповідної сфери спілкування

Соціокультурна лінія
Відомості, що належать до культурних цінностей свого та інших народів, морально-етичних норм, особливостей вербальної та невербальної поведінки, що сприяє формуванню умінь міжкультурного спілкування
уміти обмінюватися інформацією і висловлювати свої погляди простими мовними засобами; встановлювати соціальний контакт (вітання і прощання; знайомство; висловлювання вдячності, вибачення)
Діяльнісна  лінія
Стратегії мовленнєвої діяльності, що спрямовані на виконання навчальних завдань і розв’язання життєвих проблем
уміти орієнтуватися в навколишньому середовищі та встановлювати соціальний контакт
використовувати набуті знання, уміння та навички; оцінювати свої досягнення
Категорія: Державний стандарт (затв. 20.04.2011, №462) | Додав: Iryna (26.06.2012)
Переглядів: 7331 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 
Форма входу
Друзі сайту

Освітній портал


Венгер Я.С.
Презентації для дітей


Пошук




Погода в Хмельницькому